Mijn reisblog vanuit NL voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne Pelders - WaarBenJij.nu Mijn reisblog vanuit NL voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne Pelders - WaarBenJij.nu

Mijn reisblog vanuit NL voor vertrek

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 Januari 2016 | Nederland, Nederland

Nog 8 dagen te gaan en dan zit ik in het vliegtuig richting Plymouth! Het is bizar snel gegaan, maar het lijkt niet snel genoeg haha!
Wat een gekke weken waren het.. Ik voelde me zo enthousiast maar tegelijkertijd ook weer een beetje down. Nu begint echt het afscheid nemen. Afscheid nemen van werk en van mijn gymklasje. Ook vrienden, vriendinnen, familie en natuurlijk van Mark. En eerlijk gezegd denk ik nu dat dit zwaarder gaat vallen als dat ik eigenlijk dacht.
Maar ik denk dat ik dit gevoel blijf hebben tot dat ik het vliegtuig in stap.
Toch ga ik mijn grote avontuur aan. Het avontuur waar ik al maanden over praat en vooral over droom!

Ik heb een geweldig gezin gevonden. Ze wonen in Plymouth, een plaats aan de kust. Het gezin bestaat uit moeder, vader en 2 schatten van jongens van 5 en 10 jaar.
Vader van de jongens zit bij de marine en is vaak 10 weken van huis. Dit is de reden dat ze een au pair in huis wilde. Moeder heeft een eigen kunst studio dus is vaak maandag tot vrijdag aan het werk.
Toen het gezin en ik een match hadden gingen we eigenlijk die dag erna meteen Skypen.
En tijdens het Skype gesprek voelde ik eigenlijk al een klik. Na nog wat gesprekken en mails vertelde het gezin me dat ze graag wilde dat ik hun Au Pair zou worden!
Wat een geweldig moment was dat..

In het eerst volgende Skype gesprek vertelde Moeder van het gezin: ''we willen niet alleen dat je bij ons komt werken en op de kinderen past maar we willen ook dat je deel word van ons gezin.''
Dit gaf mij een erg vertrouwd gevoel.
Inmiddels Skypen we ongeveer 2 keer per week en het voelt alleen maar beter en beter.
Ik heb er 100% vertrouwen in dat ik in dit gezin pas en andersom is dit ook het geval.

Gisteravond na het skypen kreeg ik het volgende berichtje :
''Sweet dreams our new dutch friend, it was heart warming to speak with you tonight. We are looking forward to sharing the next 7 months with you! Love xxxx''

Natuurlijk ben ik wat zenuwachtig maar ik heb er ontzettend veel zin in! En ik ga genieten, genieten van ieder moment!

Sanne.





  • 21 Januari 2016 - 17:28

    Linda:

    Lieve Sanne!
    Heel veel succes en vooral heel veel plezier!
    Ga er van genieten !xx

  • 21 Januari 2016 - 17:35

    Judith:

    Alvast heeeeel veel plezier schattig! Zie je zondag! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 02 April 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 3978

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 31 Augustus 2016

Living the Au Pair life

Landen bezocht: